Zoek de Vout
- Johnny_D
- MG-R Freak
ja en niet iedereen heeft dat standaard in zijn browser zitten.
Je gaat ook niet alles door spelling controle halen als je wat typt
Dus lever alsjeblieft geen commentaar als je niet weet hoe het is om dat geen te hebben.
En heb je last van die spel fouten, lees je het toch lekker niet?
we kraken jou toch ook niet af op je te kort komingen?
Dus lever alsjeblieft geen commentaar als je niet weet hoe het is om dat geen te hebben.
- matthias117
- MG-R Freak
is idd erg voor de beste man, zeker omdat hij er niet aan kan doen (expres ga je dit niet doen lijkt mij
)
maar dat schildje is nu wel echt over the top, dat kan je moeilijk origineel noemen, tenzij er ene richard of james op maandag ochtend in longbridge of cowley niet helemaal wakker was
(hoe weet ik met welk model ik te maken heb?, longbridge na 2001 en cowley als je een zwarte strip onderaan je auto hebt?)
maar dat schildje is nu wel echt over the top, dat kan je moeilijk origineel noemen, tenzij er ene richard of james op maandag ochtend in longbridge of cowley niet helemaal wakker was
-
Mean Green
dan neem je firefox als browser daar zit het standaard inJohnny_D schreef:ja en niet iedereen heeft dat standaard in zijn browser zitten.
ik moet me ook veel consentreren om geen spelfouten te maken
maar veel nalezen werkt redelijk goed
maar sorry dat ik het zeg als ik een advertentie zet of andere belangrijke dingen plaats
dan laat ik het controleren of iemand anders schrijven
Ik kraak niemand af op zijn tekortkomingen, ik zeg alleen dat er hulpmiddelen zijn om hier mee om te gaan, waardoor je je niet steeds hoeft te excuseren .Johnny_D schreef:ja en niet iedereen heeft dat standaard in zijn browser zitten.
Als je slecht ziet zet je een bril op.
Als je slecht hoort neem je een gehoorapparaat.
Als je het koud hebt trek je wat extra's aan.
Als je slecht schrijft en je hebt problemen met het commentaar hierover neem je een spellingchecker.
Oftewel als je het koud hebt, slecht hoort of ziet of problemen met commentaar hebt en hier niets aan doet terwijl dat wel kan, zal je van mensen die met jou begaan zijn commentaar krijgen en geen geroddel achter je rug om.
Ik probeer mensen juist te helpen, dat doe ik als leraar en als baas en als ik dan mensen met hunzelf confronteer doe ik dat alleen om ze te helpen.
Ja dan ligt mijn hufterniveau maar wat hoger maar op termijn heb ik de meeste vrienden.
Als jij mij beter zou kennen, dan weet je dat ik jou zou helpen vriend.
En wat betreft mijn tekortkomingen daar vallen die van jou bij in het niet en die gun je niemand. Alleen ik loop er niet mee te koop ik pas mij aan en gebruik hulpmiddelen.
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
-
FMB
- Johnny_D
- MG-R Freak
Nee, maar het word belachelijk gemaakt, en om gelachen. wat op het zelfde neer komtbam schreef: Ik kraak niemand af op zijn tekortkomingen, ik zeg alleen dat er hulpmiddelen zijn om hier mee om te gaan, waardoor je je niet steeds hoeft te excuseren .
Dat hufterniveau, en geconfronteer is waar het probleem ligt.bam schreef: Ik probeer mensen juist te helpen, dat doe ik als leraar en als baas en als ik dan mensen met hunzelf confronteer doe ik dat alleen om ze te helpen.
Ja dan ligt mijn hufterniveau maar wat hoger maar op termijn heb ik de meeste vrienden.
Ooit wel eens aan gedacht dat jij niet de enigste bent die dit doet?
Maar op elke fucking site, school of weet ik veel wat?
Overal zit wel iemand met zoon hufterniveau die vind dat hij iedereen met alles moet confronteren.
Ooit ook wel eens aan gedacht dat je niet altijd de hulp middelen voor handen hebt?
bam schreef: Als jij mij beter zou kennen, dan weet je dat ik jou zou helpen vriend.
En wat betreft mijn tekortkomingen daar vallen die van jou bij in het niet en die gun je niemand.
klopt, ik ken jou niet beter, want dan had je mij ook beter gekend, en nooit zo gereageerd.
Of jou "tekortkomingen" wel of niet in het niet vallen bij de mijne, maakt niet uit. het gaat om het principe . en of je het zelf prettig zou vinden als ik dat bij jou zou doen?
Ja, en dan wilde ik die mp advertentie nog verbeteren voor die man, alleen had een ander dat al gedaan (ik was net te laat)
En zet ik mij in voor kids met dyslectische problemen. Vroeger ging je naar de LTS en werd je een geweldig vakman.
Tegenwoordig moet je eerst een paar jaar theorie doorspitten en tegen de tijd dat je aan praktijk toekomt haak je af omdat je allemaal stempels krijgt.
Zo zie je maar ik ben de kwaadste niet alleen ga ik wat kort door de bocht en pak af en toe een stoeprandje mee
punt
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
- Johnny_D
- MG-R Freak
dan was het handig geweest om dat er bij te zetten 
want dat laatste wist ik niet.
ik erger me gewoon al jaren kapot aan mense die je zo maar gaan lopen vebeteren, en klakeloos roepen dat je maar een spellings controle moet gebruiken.
maar het fijt dat je je voor dysleckte inzet schept al wat meer begrip.
wel uitkijken met die stoeprantjes, dat is niet zo best voor je velgen
want dat laatste wist ik niet.
ik erger me gewoon al jaren kapot aan mense die je zo maar gaan lopen vebeteren, en klakeloos roepen dat je maar een spellings controle moet gebruiken.
maar het fijt dat je je voor dysleckte inzet schept al wat meer begrip.
wel uitkijken met die stoeprantjes, dat is niet zo best voor je velgen
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
-
Mean Green
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Sorry dat ik nog een beetje olie op dit vuur gooi, maar johnny bekijk het ook eens van de andere kant.
Niemand schrijft foutloos, iedereen is naar school geweest en dus doet iedereen maar een poging het zo goed mogelijk te doen. Als dan zo'n tekst voorbij komt dan komt dat gewoon over als iemand die er niet al te best in is, en het maar helemaal het opgegeven. "Ze begrijpen het toch wel".
Of bekijk het zo, er is maar 1 schrijver, maar misschien wel 100 lezers, en een slecht geschreven tekst is echt lastig leesbaar, dus zo vreemd is het niet dat de lezers vinden dat de schrijver dan maar wat meer zijn best moet doen.
Of in het geval van deze adverteerder misschien wel 1000 mensen, gewoon ronduit associaal om te verlangen dat die 1000 mensen zich wel aanpassen aan zijn schrijfstijl in plaats van andersom.
Hoogstwaarschijnlijk kost een advertentietekst als de zijne hem de nodige potentiele klanten, want veel lezers zullen het niet willen lezen en andere denken met een nieuwe-Nederlander of een kamper te maken te hebben, waar ze geen auto's van willen kopen.(no-offence, maar dat lijkt mij de realiteit)
En hoewel de adverteerder dat waarschijnlijk toch wel weet neem hij toch niet de moeite er wat aan te doen. (iemand anders het laten lezen, spellingcheck, desnoods google(paste er een moeilijk woord in, en als je het fout spelt dan krijg je een suggestie))
Ikzelf heb ook altijd de grootste moeite gehad en ik heb de dyslectie certificaten en schoolresultaten die dat onderbouwen. Maar er komt een moment dat je vrijwel alle woorden gewoon kent(uit je geheugen). Een woord als "velgen" wordt altijd op dezelfde manier gespeld, dus als je je eigen naam kan spellen en onthouden waarom andere woorden dan niet.
Vervoegen, d's en t's blijft lastig omdat het elke keer anders is.(voor mij in ieder geval)
En aangezien het voor mij ook lastig is en ik moeite doe om er wat van te maken, steekt het mij dat mensen dyslectie als gebruiken als excuus om dan maar helemaal geen moeite meer te doen. Bijvoorbeeld die spelling controle, die is inderdaad niet altijd beschikbaar, maar wel vaak en iedere keer dat je het gebruikt wordt je zelf beter omdat je ziet hoe een woord wel gespeld moet worden.
Echt geen persoonlijke aanval, maar een aanval op het gebruik van dyslectie als volledig excuus. Doe er je voordeel mee als dat mogelijk is.
Niemand schrijft foutloos, iedereen is naar school geweest en dus doet iedereen maar een poging het zo goed mogelijk te doen. Als dan zo'n tekst voorbij komt dan komt dat gewoon over als iemand die er niet al te best in is, en het maar helemaal het opgegeven. "Ze begrijpen het toch wel".
Of bekijk het zo, er is maar 1 schrijver, maar misschien wel 100 lezers, en een slecht geschreven tekst is echt lastig leesbaar, dus zo vreemd is het niet dat de lezers vinden dat de schrijver dan maar wat meer zijn best moet doen.
Of in het geval van deze adverteerder misschien wel 1000 mensen, gewoon ronduit associaal om te verlangen dat die 1000 mensen zich wel aanpassen aan zijn schrijfstijl in plaats van andersom.
Hoogstwaarschijnlijk kost een advertentietekst als de zijne hem de nodige potentiele klanten, want veel lezers zullen het niet willen lezen en andere denken met een nieuwe-Nederlander of een kamper te maken te hebben, waar ze geen auto's van willen kopen.(no-offence, maar dat lijkt mij de realiteit)
En hoewel de adverteerder dat waarschijnlijk toch wel weet neem hij toch niet de moeite er wat aan te doen. (iemand anders het laten lezen, spellingcheck, desnoods google(paste er een moeilijk woord in, en als je het fout spelt dan krijg je een suggestie))
Ikzelf heb ook altijd de grootste moeite gehad en ik heb de dyslectie certificaten en schoolresultaten die dat onderbouwen. Maar er komt een moment dat je vrijwel alle woorden gewoon kent(uit je geheugen). Een woord als "velgen" wordt altijd op dezelfde manier gespeld, dus als je je eigen naam kan spellen en onthouden waarom andere woorden dan niet.
Vervoegen, d's en t's blijft lastig omdat het elke keer anders is.(voor mij in ieder geval)
En aangezien het voor mij ook lastig is en ik moeite doe om er wat van te maken, steekt het mij dat mensen dyslectie als gebruiken als excuus om dan maar helemaal geen moeite meer te doen. Bijvoorbeeld die spelling controle, die is inderdaad niet altijd beschikbaar, maar wel vaak en iedere keer dat je het gebruikt wordt je zelf beter omdat je ziet hoe een woord wel gespeld moet worden.
Echt geen persoonlijke aanval, maar een aanval op het gebruik van dyslectie als volledig excuus. Doe er je voordeel mee als dat mogelijk is.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- tomcat.t16
- MG-R Core
- Johnny_D
- MG-R Freak
klopt, dyslexie is er in vele vormen.
dus zo simpel als jouke het zegt is het helaas niet.
hoewel jij misschien wel alles kan ondhouden, zijn er anderren die dit niet kunnen.
Ja de man had inderdaad een spelings controle kunnen gebruiken, maar wie weet weet hij niiet eens hoe(is het een behoorlijke digibeet?).
zo aso is het niet dat er spel fouten in staan. zo als ik altijd zech, als je het niet wilt lezen, doe je het maar niet.
als je je dan wilt opwinden over spel fouten, doe het dan over buitenlanders die niet eens de moeite nemen om de taal te leren.
dus zo simpel als jouke het zegt is het helaas niet.
hoewel jij misschien wel alles kan ondhouden, zijn er anderren die dit niet kunnen.
Ja de man had inderdaad een spelings controle kunnen gebruiken, maar wie weet weet hij niiet eens hoe(is het een behoorlijke digibeet?).
zo aso is het niet dat er spel fouten in staan. zo als ik altijd zech, als je het niet wilt lezen, doe je het maar niet.
als je je dan wilt opwinden over spel fouten, doe het dan over buitenlanders die niet eens de moeite nemen om de taal te leren.
- tomcat.t16
- MG-R Core
Johan, je bent een aardige kerel. En ik weet dat je er niets aan kunt doen (het is kennelijk genetisch bepaald), maar over het algemeen erger ik me kapot aan mensen die spelfouten maken.
Niet aan jou hoor
. Maar het lijkt wel alsof bijna iedereen (op problemcar, marktplaats en weet ik waar nog meer) dyslectisch is.
Niet aan jou hoor
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
En dan toch vind ik dat oefenen zeker helpt. En dan is Johnny het perfecte voorbeeld. Ik vind namelijk dat Johnny veel leesbaarder typt dan in het begin. Tuurlijk zitten er nog typische dyslectische spelvormen in, maar echt stukken minder.
In de advertentie vin dik het wel heel erg schunnig, persoonlijk wandel ik direct aan zo'n advertentie voorbij. Spelfoutvrij is tegenwoordig bijna niet meer te doen, dyslectie snap ik, zelfs voor een afwijkende zinsopbouw kan ik soms nog begrip opbrengen. Maar dit is wel heel erg..
In de advertentie vin dik het wel heel erg schunnig, persoonlijk wandel ik direct aan zo'n advertentie voorbij. Spelfoutvrij is tegenwoordig bijna niet meer te doen, dyslectie snap ik, zelfs voor een afwijkende zinsopbouw kan ik soms nog begrip opbrengen. Maar dit is wel heel erg..
My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)