http://www.aronline.co.uk/blogs/2011/06 ... -facelift/

De Rover 75 is inderdaad als MKI de beste, volledig mee eens (ok, met uitzondering van de Rover 75 MKII V8VandenPlas schreef:er gaat niets boven het eerste model (MK1).
Helemaal mee eens.VandenPlas schreef:Maar er gaat niets boven het eerste model (MK1).
Zelfde verhaal als met MG, geen datum bekend. En ik denk dat Roewe in China blijft, aangezien als er een Roewe in de Verenigde Arabische Emiraten of Algerije verkocht wordt hij gerebadged wordt naar MG. Je ziet dan een MG embleem in zilver kleur in een Roverembleem driehoek. Dus naar het lijkt zal Roewe niet als Roewe geexporteerd worden tenzij ze echt de naam Rover bemachtigen kunnen. (en ik denk niet dat dan de 750 komt als Roewe al op export zou gaan, aangezien het model voor de autopers "te oud"is) Dus vooralsnog zal het bij ons bij de eigen MG Modellen blijven, aangezien er vast geen markt is voor alleen maar gerebadgde Roewe's als MG erbij, omdat dit verwarrend zou lijken dan. Hier een Roewe met dat MG logo:falco schreef:is er al bekend wanneer deze roewe naar Nederland komt?
Hij is op de een of andere manier een klein beetje ver-Rover-600, vooral als jede lampen van de gefacelift Roewe 750 vanuit dit perspectief bekijkt. Viel mij vanavond op:Peter Sely schreef:Ik vind de facelift Roewe/MG minder geslaagd. Het was een prachtig model, en men heeft er een flauw afkooksel van gemaakt.