NU bij wegmisbruikers
- tomcat.t16
- MG-R Core
NU bij wegmisbruikers
Geen Gerald... maar een Rover die er een potje van maakt bij Nederweert... wie o wie?
˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuoRover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
- tomcat.t16
- MG-R Core
Vooral die "verrekte mongol" Koos Spee... met het IQ van een visstick...
Die knuppel zegt altijd "meer als" en "beter als"... en dat noemt zich landelijk verkeersofficier van justitie en raadsadviseur van het college van procureurs-generaal. Om over die kabouter maar te zwijgen...

Ze zouden de knieschijven van Koos Spee ook aan gort kunnen slaan met een honkbalknuppel, dan hoeft die André de boskabouter niet meer op een kistje te staan
Die knuppel zegt altijd "meer als" en "beter als"... en dat noemt zich landelijk verkeersofficier van justitie en raadsadviseur van het college van procureurs-generaal. Om over die kabouter maar te zwijgen...

Ze zouden de knieschijven van Koos Spee ook aan gort kunnen slaan met een honkbalknuppel, dan hoeft die André de boskabouter niet meer op een kistje te staan
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
-
Alibaba en de 25 Rovers
- MG-R Addict
- tomcat.t16
- MG-R Core
- The Flying Dutchman
- MG-R Freak
- tomcat.t16
- MG-R Core
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Die kabouter kan er natuurlijk weinig aan zijn lengte doen, maar aan al het andere zou het toch eens stevig moeten werken.
Die bijvoegsels van ze:"wegpiraat", "snelheidsduivel", "racen" en dan hebben we het meestal over 20km/h te hard op een kaarsrechte weg met weinig verkeer.
En dan worden de echt gevaarlijk/irritante overtredingen vaak weggewuifd: gordels, richting-aan-geven, kleven, links-houden.
Echt alleen snelheid, telefoon en roodlicht(daar ben ik het wel 100% mee eens), voor de rest mag je doen waar je zin in hebt.
Die bijvoegsels van ze:"wegpiraat", "snelheidsduivel", "racen" en dan hebben we het meestal over 20km/h te hard op een kaarsrechte weg met weinig verkeer.
En dan worden de echt gevaarlijk/irritante overtredingen vaak weggewuifd: gordels, richting-aan-geven, kleven, links-houden.
Echt alleen snelheid, telefoon en roodlicht(daar ben ik het wel 100% mee eens), voor de rest mag je doen waar je zin in hebt.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- matthias117
- MG-R Freak
ik ben belg maar kijk ook wel eens naar veronica op vrijdag avond, vroeger keek ik ook weg misbruikers, maar hoe meer ik er naar kijk hoe een grotere 'degout' ik van die kerels krijg, die lange met z'n preek altijd word ik gek van, en die kleine staat gewoon alles af te lezen , kan niet eens deftig presenteren , neeh, nu gaat veronica pas op als top gear begint
wat een zeikerds ook
wat een zeikerds ook
- tomcat.t16
- MG-R Core
Wat is er mis met lekker doorrijden op een overzichtelijke weg waar zich op dat moment geen andere weggebruikers bevinden? Waar ik me mateloos aan irriteer zijn;
Mensen die te langzaam rijden.
Mensen die te lang wachten bij een rotonde.
Bumperklevers.
Mensen die bellen en niet opletten.
Mensen die geen richting aangeven.
Mensen die met 1km/h over de rotonde rijden.

Mensen die te langzaam rijden.
Mensen die te lang wachten bij een rotonde.
Bumperklevers.
Mensen die bellen en niet opletten.
Mensen die geen richting aangeven.
Mensen die met 1km/h over de rotonde rijden.
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997