golden crank
Leuk ! Hoe laat was dat ongeveer ? Je had best binnen mogen komen hoor om een kijkje te nemen. Als het in de middag tussen half twee en vier was op zaterdag had je ook nog een leuke USA Car kunnen zien, een Mercury Grand Marquis van 1977 (5,73 meter en passend op de hefbrug).
Met vriendelijke groet,
Marcel van Barneveld
Marcel van Barneveld
-
Mean Green
-
Mean Green
-
Mean Green
Mij "lastig vallen" mag inderdaad wel. Mits ik zelf niet te druk aan het sleutelen ben, al dan niet met een klant samen. Dan wordt het wat moeilijker om wat langer de tijd er voor te nemen.
Dat er een leuke auto binnen was op dat moment, tja. 's Ochtends was het een Mazda 323C. Er komt hier echt van alles binnen deze maand. Zometeen een Peugeot 404 als het goed is.
Inderdaad even omrijden. Huidige navi's sturen je nu door twee bermen en over het fietspad. Dus een goede 1.500 meter omrijden via een van de twee rotondes en dan kom je er ook.
Dat er foto van mij "gepikt" is had ik al door, geen probleem hoor.
Dat er een leuke auto binnen was op dat moment, tja. 's Ochtends was het een Mazda 323C. Er komt hier echt van alles binnen deze maand. Zometeen een Peugeot 404 als het goed is.
Inderdaad even omrijden. Huidige navi's sturen je nu door twee bermen en over het fietspad. Dus een goede 1.500 meter omrijden via een van de twee rotondes en dan kom je er ook.
Dat er foto van mij "gepikt" is had ik al door, geen probleem hoor.
Met vriendelijke groet,
Marcel van Barneveld
Marcel van Barneveld